Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

Το γράμμα της Αναστασίας

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2015

Αγαπημένη μου Βιβή,

Έλαβα το γράμμα σου και χάρηκα που δεν ξεχάσαμε η μια την άλλη.

Κάποια παιδιά στο σχολείο με ενοχλούνε επειδή κάποιες φορές αγχώνομαι και κεκεδίζω.Δεν μου αρέσει αυτό που κάνουν και ορισμένες φορές το κάνουν επανειλημμένα. Στο σχολείο έρχονται από πίσω μου και μου κολλάνε χαρτάκια με διάφορες άσχημες λέξεις. Μου λένε είσαι κοράκι και κάνεις κρα...καρα...κρα......

Ένα άλλο θέμα στο οποίο με κοροϊδεύουνε είναι για το ύψος μου. Λένε ότι είμαι η πιο κοντή της τάξης και όσοι είναι κοντοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Επίσης έχουν χωριστεί όλοι σε ομάδες και κανίς δεν θέλει να με πάρει στην ομάδα τους.

Μια μέρα πήγα και εγώ και τους μίλησα τους εξήγησα ότι δεν μπορούν να κοροϊδεύουνε και να κρίνουνε κάποιον χωρίς να τον έχουν γνωρίσει και πώς θα ήταν άμα ήταν αυτοί στην θέση μου.Τελικά μου ζητήσανε συγνώμη και εγώ την δέχτηκα.

Τέλος όλα πήγαν καλά!

Αν λάβεις το γράμμα μου, πες μου τελικά αν έκανα καλά

Με αγάπη

η καλή σου φίλη Αναστασία

2 σχόλια:

Γράφουμε μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες.
Προσέχουμε αυτά που γράφουμε να μην είναι προσβλητικά.
Είναι ωραίο να είμαστε ευγενικοί!