Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2015

Το γράμμα της Αντωνίας

Αγαπημένη μου φίλη Έμιλη,
Έλαβα το γράμμα που μου έστειλες και θέλω να σου πω πως και εγώ έχω βιώσει πρόβλημα ρατσισμού. Αυτό έγινε στο δημοτικό. Στην τάξη μου υπήρχε ένα παιδί που άρχισε στην αρχή για πλάκα να μου λέει διάφορα πράγματα για την καταγωγή μου αλλά στο τέλος κατάντησε εκνευριστικό.
Επίσης έλεγε διάφορα ανέκδοτα με Αλβανούς και όταν μου τα έλεγε ένιωθα πολύ αμήχανα και με πρόσβαλε με αυτόν τον τρόπο. Δεν το έβρισκα καθόλου αστείο αυτό που έκανε.
Μια μέρα όμως του μίλησα και του εξήγησα πως αυτό το πράγμα που έκανε δεν ήταν για γέλια. Επίσης τον ρώτησα αν θα του άρεσε να κάνουν και σε αυτόν τέτοιου είδους πλάκες για την καταγωγή του. Την επόμενη μέρα μου ζήτησε συγγνώμη και εγώ την δέχτηκα. Από τότε δεν μου έχει αναφέρει ξανά κάτι για την καταγωγή μου και έτσι λύθηκε το πρόβλημα!

 Αντωνία

1 σχόλιο:

Γράφουμε μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες.
Προσέχουμε αυτά που γράφουμε να μην είναι προσβλητικά.
Είναι ωραίο να είμαστε ευγενικοί!