Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Το γράμμα του Αλέξη

Αγαπημένε μου φίλε Ντιέκο,
Έλαβα το γράμμα σου και χάρηκα. Όπως βλέπεις περνάω δύσκολα αυτόν τον καιρό επειδή οι γονείς μου έχουν χωρίσει και όλοι στο σχολείο μου με κοροϊδεύουν και δεν με θέλουν για φίλο. Προσπαθώ να το ξεπεράσω και αυτό θα κάνω. Ελπίζω να πάρεις το γράμμα.
Ράχι


Αγαπημένε φίλε Ράχι.
Ξέρω πώς περνάς, επειδή το περνάω και εγώ όλο αυτό. Εμένα με κοροϊδεύουν επειδή αρρωσταίνω πάρα πολλές φορές και δεν με θέλουν για φίλο, επειδή φοβούνται να μην τους κολλήσω και αυτό δεν μου αρέσει. Είναι και πολύ υποκριτές. Επίσης και επειδή είμαι μουσουλμάνος, λένε εσύ δεν έχεις την ίδια θρησκεία και δεν με έχουν φίλο. Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις. Τώρα περνάω μια κακή περίοδο. Σε ευχαριστώ για αυτό το χρόνο που σπατάλησες να διαβάσεις το γράμμα.

Σε ευχαριστώ
Ντιέκο

1 σχόλιο:

Γράφουμε μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες.
Προσέχουμε αυτά που γράφουμε να μην είναι προσβλητικά.
Είναι ωραίο να είμαστε ευγενικοί!