Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

Το τριαντάφυλλο του Αλέξανδρου Βαγγέλη

Υπάρχουν πολλά λουλούδια άλλα ένα ξεχωρίζει για μένα. Αυτό το λουλούδι είναι το τριαντάφυλλο. Είναι ξεχωριστό διότι είναι σε πολλά χρώματα και αυτό μου αρέσει. Στο σπίτι της θείας μου έχει πάρα πολλά τριαντάφυλλα γιατί είναι και το δικό της αγαπημένο λουλούδι όπως κι σ' εμένα. Εγώ όταν σκέφτομαι ότι θα πάμε εκεί μου αρέσει και ο ένας λόγος από πολούς είναι τα τριαντάφυλλά της. Έχει πολλών ειδών χρωμάτων όπως το μαύρο που είναι το αγαπημένο μου, το άσπρο, το κίτρινο, το κόκκινο, το μπλε και πολλά άλλα με συνδυασμούς διαφόρων χρωμάτων και το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Είμαι χαρούμενος που έχει η θεία μου τέτοιο κήπο. Να φανταστείτε ότι εγώ κάποιες φορές παρακαλάω τους γονείς μου για να πάμε εκεί και δεν έχω πρόβλημα να κάθομαι με τις ώρες και να τα βλέπω μην κάνοντας τίποτα άλλο. Βασικά μου αρέσει να κάνω μόνο αυτό. Επίσης λέω στους γονείς μου ότι θέλω να γεμίσω τον πίσω κήπο με τριαντάφυλλα αλλά αρνούνται, διότι είναι είδη γεμάτο με άλλα φυτά, πολλά φυτά εκτός από τριαντάφυλλο. Θα ήθελα να ερχόσασταν να κάτσουμε μαζί.

Αλέξανδρος Βαγγέλη 

1 σχόλιο:

Γράφουμε μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες.
Προσέχουμε αυτά που γράφουμε να μην είναι προσβλητικά.
Είναι ωραίο να είμαστε ευγενικοί!