Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2016

Η αμυγδαλιά της Αναστασίας

Αγαπημένη μου φίλη Βιβή,

Χτες πήγαμε για πρώτη φορά στο εξοχικό της θείας μου και του θείου μου. Αφού μας ξενάγησε στο εσωτερικό του σπιτιού στη συνέχεια μας πήγε και στον πανέμορφο κήπο τους που μόλις τον είδαμε μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Υπήρχαν πάρα πολλά είδη φυτών που καν δεν τα είχα ακούσει. Πιο πολύ όμως από όλα εμένα μου άρεσε η αμυγδαλιά. Στη συνέχεια, αφού μπήκαμε στο σπίτι, η θεία μου μου είπε λίγα λόγια για την αμυγδαλιά πως είναι είδος φυτών της οικογένειας των Ροδιδών που πολλές φορές εντάσσεται στο γένος Προύμνη. Το κοινότερο είδος είναι η Προύμνη η γλυκιά. Φυτεύεται σε όλες σχεδόν τις θερμές και ξηρές περιοχές της Παραμεσογειακής ζώνης όπου καλλιεργείται από τα αρχαία χρόνια.
Στη θεία μου καθήσαμε για ένα βράδυ και το άλλο πρωί ετοιμαστήκαμε για να φύγουμε, πριν όμως να μπούμε στο αμάξι μάς σταμάτησε η θεία μου και μου έδωσε να φυτέψω και εγώ στη δική μου αυλή μια ωραιότατη αμυγδαλιά.

Aναστασία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράφουμε μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες.
Προσέχουμε αυτά που γράφουμε να μην είναι προσβλητικά.
Είναι ωραίο να είμαστε ευγενικοί!